Vertrek - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

Vertrek

08 September 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Na 8 uur vliegen met Lufthansa landen we voor een tussenstop van 2 uur in New York. We moeten onze bagage van de band halen en weer opnieuw laten inchecken. Hier hebben we de volle 2 uur voor nodig. Wanneer we bij de boardinghal aankomen kunnen we meteen het vliegtuig in voor het laatste deel van onze reis van 6 uur naar San Francisco. Om 19.00 uur lokale tijd (9 uur vroeger dan in NL) landen we. Onze backpacks liggen meteen op de band dus we kunnen meteen met de BART (metro) naar het centrum. Wanneer we onze halte bereikt hebben is het nog maar 2 straten lopen voordat we bij ons hotel zijn. We frissen ons op en lopen dan nog even het centrum in. Het valt meteen op dat er ontzettend veel zwervers rondlopen, de ene nog meer stoned dan de andere. Er is er één bij swingend in een rolstoel met keiharde reggae muziek aan.
We komen uit bij een Mexicaans restaurantje waar we gaan eten en ons eerste biertje drinken. Hierna terug naar het hotel en proberen meteen in het goede ritme te komen zodat we zo min mogelijk last hebben van een jetlag.