Tropical Island: Koh Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Robenfrancis - WaarBenJij.nu Tropical Island: Koh Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

Tropical Island: Koh Phangan

03 Oktober 2016 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Vandaag gaan we eindelijk naar de eilanden toe. We gaan met de bus van 9 uur naar de pier toe. Met de boot van 10:10u varen we in anderhalf uur naar Koh Phangan toe. Bij de pier worden we opgewacht door de taxi van het hotel. We verblijven 1 nacht in het kleinschalige Salad Hut hotel. Het ligt direct aan het strand en met 10 meter lopen sta je in het warme zeewater.
Het personeel is super vriendelijk en de kamer schoon en ruim. Na een lekker broodje tonijn, gaan we direct op het strand liggen en doen de rest van de middag helemaal niets meer.
's Avonds eten we in het Salad Hut restaurant met uitzicht over de zee. Ze hebben een ruime kaart en dus tijd voor een keer iets anders dan witte lijst. De vis is echt voortreffelijk en ook de cocktails, natuurlijk in kokosnoot, zijn erg goed! Met andere woorden....wij vermaken ons wel.

• 04 Oktober 2016 - 09:12

Ingrid& Erick:

Hoi francis & rob

Ff tijd gemaakt om al jullie verhalen verder te lezen.
    wat zijn ze prachtig die verhalen.
    En wat hebben jullie veel mee gemaakt.
    leuke die little Bruce,geweldig.
    maar die vleermuizen ? Nee dank je.
    hopelijk ben je er weer goed aan Francis.
    Lekker weer terug op de bewoonde wereld,dus daar maar lekker genieten.
    voor jullie weer richting huiswaardts komen.
    En waar jullie kunnen genieten van de luxe van jullie nieuwe keuken.
    Fijne reis terug xxxxx
    groetjes Erick Ingrid Jim Nick Mara