Dagje reizen - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van Robenfrancis - WaarBenJij.nu Dagje reizen - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

Dagje reizen

27 September 2016 | Thailand, Pak Chong

Vandaag heel vroeg opgestaan aangezien we om 8.15 uur op het vliegveld van Chiang Mai moeten zijn. Om 10.15 uur vliegen we vanuit het Noorden van Thailand weer terug naar Bangkok. Op wat turbulentie en gillende vrouwen als gevolg na, hebben we een prima vlucht gehad. Vanuit het vliegveld zoeken we uit hoe nu verder. We nemen de bus richting het grote busstation verderop in Bangkok. Daar kopen we een ticket voor de lokale bus die ons in 3 uur naar Pak Chong brengt. In de bus krijgen we koekjes en een flesje water en voor de rit moeten we 130 baht p.p. betalen wat nog geen €2.75 is. Eenmaal in de bus veranderd het weer van zonnig naar een echte moesson bui (regen zoals je het nog nooit gezien hebt). Wanneer we op het busstation in Pak Chong zijn bellen we naar Mike, de eigenaar van ons volgende onderkomen. Iemand komt ons in de stromende regen ophalen en we wurmen ons in de auto die echt gebouwd is op aziatische mensen. Wanneer we bij ons chaletje aankomen eten we iets en gaan lekker slapen aangezien we morgen om 7.00 uur vertrekken voor onze eerste tocht door de jungle.