Ladyboys - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robenfrancis - WaarBenJij.nu Ladyboys - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

Ladyboys

25 September 2016 | Thailand, Chiang Mai

Jaaa....we hebben het gehaald! Om 8.00 uur komen we met de trein aan in Chiang Mai. We nemen, na wat onderhandelen over de prijs, een taxi naar ons hotel. We hebben dit keer een lekkere grote kamer, grenzend aan het zwembad. Nadat we ons even hebben opgefrist boeken we een tour die we morgen zullen gaan maken naar Inthanon. Vervolgens lopen we op ons gemak het oude centrum van Chiang Mai in. We lopen hier even doorheen en besluiten dan om een massage te nemen. Rob krijgt een Thaise massage en Francis een voetmassage. Dit alles een uur lang voor maar €3,- :)
Om 17.00 uur begint de sunday night market.....wil het nu net zijn dat we er vandaag op zondag zijn! Binnen no time zijn alle kraampjes opgebouwd. De markt is ruim een kilometer lang, en er zijn overal zij-straatjes. Op de markt verkopen ze kleding, zeep, sieraden, planten maar ook eten en drinken. We besluiten om bij verschillende kraampjes iets te proeven en proberen. Zo ook bij een kraampje waar ze alleen insecten verkopen. Francis besteld een paar gefrituurde sprinkhanen. Mmm.....lekker!! Ook de pad thai en de loempia mag niet ontbreken. Na al dit lekkers lopen we terug naar het hotel. Hier frissen we ons weer even op, waarna we vertrekken naar een cabaretvoorstelling met lady-boys. Wat zien deze mensen er mooi opgemaakt uit zeg! Bij binnenkomst krijgt Rob een kus op zijn wang van een van deze ladyboys. We vermaken ons en na de show lopen we terug naar ons hotel. Op naar een vroeg vertrek morgen voor onze tour!

• 25 September 2016 - 19:46

Jean-Paul En Liel:

Gefrituurde sprinkhane ???

• 25 September 2016 - 21:46

Erick En Ingrid :

Zo zeg weer een hele onderneming
    wat maken jullie super veel mee.
    moet lekker zijn,sprinkhanen.
    moet je alleen durven te eten .

kun je gelijk in de nieuwe keuken,allemaal dat eten klaar maken.
    veel liefs van ons allemaal

• 25 September 2016 - 23:01

Ela En Ger:

Hoi Francis en Rob leuk zeg super gaaf die trips van jullie dat moet je wel kunnen zou niets voor mij zijn hoor liever alles geregeld! Veel plezier verder en we kijken elke dag naar de mail.

Groetjes van ons!!

• 27 September 2016 - 15:34

Hahaha....voorheen hadden we ook alles geregeld hoor, maar na de mooie reizen van de laatste jaren ben ik hier toch wel aan verslaafd geraakt.
    Het waren inderdaad gefrituurde sprinkhanen! Smaken een beetje zout en krokant. Waren eigenlijk best wel prima te eten. Er lagen ook nog andere insecten (dikke wormen, schorpioenen enz). Dir heb ik maar laten liggen