Bryce canyon NP - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu Bryce canyon NP - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

Bryce canyon NP

20 September 2017 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vanmorgen wederom vroeg aan het ontbijt zodat we op tijd kunnen vertrekken naar Bryce NP. Wanneer we in Bryce aankomen gaan we eerst naar het visitors centre waar we even kijken wat we vandaag willen doen. Er zijn verschillende tochten om te bewandelen, je kunt met de bus of auto gaan of zelfs te paard. We besluiten de queens garden trail te gaan lopen met daaraan gekoppeld de navajo loop. We gaan met de bus naar het beginpunt en hebben meteen een erg mooi en ver uitzicht over de verschillend gekleurde rotsen hier. De trail is net als gisteren op enkele stukken erg steil. In het begin lopen we tussen de rotsen en plotseling veranderd het landschap weer en loop je tussen al het groen....dit blijft raar. Na 1,5 uur zijn we weer terug bij het beginpunt, en hebben we er 4 km op zitten. We besluiten terug te gaan naar de ranch waar we slapen en daar nog even in de zon aan het zwembad te gaan liggen.