Death Valley - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu Death Valley - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

Death Valley

24 September 2017 | Verenigde Staten, Lone Pine

Vandaag weer een dagje reizen op het programma. We laten de grootste kermis ter wereld achter ons en gaan naar Death Valley. Onderweg komen we nog langs de verschillende kleine weddingchapels op Las Vegas boulevard. Na ruim 2 uur komen we aan bij Death Valley. Je kunt hier korte wandeltochten maken en er zelf met de auto doorheen rijden. Je hebt mooie uitzichten over de bergen en rotsen die er op elke plek weer anders uit zien. Wanneer je op het hoogste punt bent en dan naar beneden kijkt zie je de zoutvlaktes van Death Valley. Vanuit Death Valley rijden we door naar het kleine stadje Lone Pine. Onderweg komen we nog een roedel coyotes en een black widow spin tegen.
Aangekomen in Lone Pine gaan we nog even aan het zwembad liggen en daarna op naar het centrum. Het is er echt heel klein, het centrum bestaat uit 1 lange straat. Na het eten lekker naar bed aangezien we best moe zijn.