Welcome to fabulous Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu Welcome to fabulous Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

Welcome to fabulous Las Vegas

21 September 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na de laatste keer een super ontbijt te hebben gehad rijden we weg naar Las Vegas. Na ongeveer 3 uur rijden zien we de eerste hoge gebouwen de grond uit schieten. Meteen zie je van alles om je heen waardoor je weet dat je Las Vegas, de grootste kermis op aarde bent binnen gereden. We zien een hele hoge toren waarop boven een achtbaan is en je naar voren wordt afgeschoten en het lijkt alsof je over de rand van het gebouw naar beneden valt. Op zoek naar ons hotel (MGM) in deze drukke stad kijken we onze ogen uit. We zien zoveel mooie hotels met allemaal hun eigen beroemde kenmerken, helemaal super. Wanneer we hebben ingecheckt vragen we maar meteen een plattegrond van de stad maar zeker ook van het hotel. Het is hier echt zo enorm groot dat je hier makkelijk verdwaald. Nadat we alle spullen op onze kamer hebben gelegd lopen we even door enkele andere hotels en komen we ook uit bij Interbike. Rob kan het natuurlijk niet laten om hier even een kijkje te nemen. Wanneer we enkele hotels gezien hebben gaan we nog even naar het zwembad, maar ja....welke van de 7 kies je dan?
In de avond besluiten we met de bus naar Fremont street te gaan. Dit is een lange straat waar veel straatartiesten laten zien wat ze in huis hebben. In de bus merken we ook weer meteen dat we in Amerika zijn. Een stel heeft ruzie. Een vrouw denkt gezien te hebben dat haar man wiet probeerde te halen bij een andere vrouw. Hier mag de hele bus van mee genieten en de vrouw blijft maar gillen en schreeuwen dat haar man mee gaat naar de Jerry Springer show. Na een uur komen we aan op Fremont street. We zien hier van alles. Dikke vrouwen met overgewicht die in een veel te kort leren rokje staan te zwaaien met hun borsten, een zipline boven over de lange straat, kunstenaars, muzikanten en de beroemde heart attack grill. Dit is een restaurant waarbij je, wanneer je je kunt wegen en wanneer je boven de 160 kg weegt, je gratis mag eten. Ze verkopen hier de grootste burgers. Serveersters lopen er als verpleegkundige rond en de mensen die komen eten krijgen een ziekenhuisschort aan.
Er is hier echt van alles te zien, zelfs een flash mob waar iedereen aan mee doet. Wanneer we iets gegeten hebben gaan we terug naar ons hotel. Morgen weer een dag om alle mooie hotels te bekijken!