Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

Los Angeles

14 September 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een ontbijt in onze B&B vertrekken we naar Beverly Hills. Het is bijna niet voor te stellen dat er mensen zijn die hier wonen zo groot zijn de meeste huizen. In veel van de huizen wonen sterren als Leonardo di Caprio, Britney Spears, Keano Reeves. Het is bijna raar wanneer je geen Porsche, Ferrari of Rolce Roys rijdt. Je kunt er je ogen uit kijken en vooral jezelf afvragen: "wat doe ik verkeerd?".
Nadat we onze ogen hebben uitgekeken rijden we door naar Rodeo drive waar we opnieuw onze ogen goed de kost geven. Alleen maar dure winkels....en Rob kan zich opnieuw vergapen aan alle mooie auto's. Er staat natuurlijk ook een limousine klaar om even enkele mensen op te halen na een vermoeiende dag winkelen...Nog even op de foto bij 'het' teken van Beverly Hills en op naar winkelcentrum 'the Grove'. Hier hebben ze ook een boerenmarkt waar we even overheen wandelen. Het is er erg gezellig en er zijn verschillende tentjes waar je iets kunt eten/drinken. We besluiten te lunchen bij een Indonesisch tentje en eten rendang en gado gado. Damn, wat is dit lekker zeg! Even weer terug denken aan onze eerdere vakanties.
Wanneer we terug zijn bij onze B&B gaan we nog even naar het centrum om even wat spullen in de supermarkt te halen. En wat we daar toch zagen.....een 'salice salentino'!! De favoriete wijn van Francis die bijna nergens meer te krijgen is. Aangezien we erg moe zijn besluiten we lekker op het terras in onze tuin te gaan zitten. Morgen is het weer vroeg dag!