Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

Santa Barbara

12 September 2017 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Vanochtend zijn we eerst naar Montecito gereden om een indruk te krijgen waar de sterren wonen. De oprijlanen zijn al zo ontzettend lang dat van de huizen helaas niet veel te zien is. Ze zijn ook erg op privacy gesteld gezien de hoge omheiningen. We gaan daarom maar terug naar Santa Barbara om het gezellige centrum te verkennen. In Amerika kom je veel Starbucks tegen, maar dit is pas de eerste die we bezoeken. De rest van de middag hebben we lekker aan het zwembad gelegen. 's Avonds lopen we naar het strand op zoek naar het restaurant waar we gereserveerd hebben. Het is een lekkere wandeling van een uur, met sommige delen over een 80km weg. Aan het strand zit Henry's Boathouse. Dit is een visrestaurant waar we romantisch bij zonsondergang een seafood platter hebben gegeten met daarbij natuurlijk een lekker flesje wijn. Met de taxi weer terug en lekker slapen!