Addo - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Robenfrancis - WaarBenJij.nu Addo - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

Addo

22 September 2015 | Zuid-Afrika, Addo

Het eten bij Chrislin African lodge is echt lekker. Gisteravond hadden we een braai. Het voorgerecht was toast met camembert, ham, sla en een dressing van balsamico. Vanochtend begint het ontbijt ook weer goed met een glaasje vers fruit, yoghurt met een vleugje kaneel. Daarna krijgen we omelet met tomaat, kaas, spek, champignons. Na het ontbijt worden we opgehaald door de guide van Criscross adventures. Hij begeleidt ons gedurende de ochtend door het Addo Elephant park. Het is een prive safari, want we zitten alleen in de grote land rover. De zon scheen vanochtend dus in het optimisme zijn we onze vesten vergeten. In de jeep met de rijwind was het erg koud met de korte broek en een t-shirtje. Onderweg natuurlijk veel olifanten gezien maar ook heel veel wilde zwijnen en antilopen. Bij terugkomst bij de lodge zijn we lekker aan het zwembad gaan liggen. Na twee dagen kouder weer in Swaziland en St. Lucia genieten we nu van het zonnetje. 's Avonds schuiven we weer aan voor het diner bij de lodge. Het driegangen diner is weer heerlijk. Het hoofdgerecht is ditmaal een malse steak. De prijzen in Zuid-Afrika vallen echt heel erg mee. We eten en drinken hier met zijn tweeen meestal voor 30 euro.