We zijn er!! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Robenfrancis - WaarBenJij.nu We zijn er!! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

We zijn er!!

12 September 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Na een lange reis van 11 uur (en 7 minuten vertraging) zijn we aangekomen in Johannesburg. De vlucht zelf was super geregeld, echt een hele goede service van de KLM! Nadat we de bagage hadden zijn we even geld gaan pinnen. Pinnen is de eerste 2 keer niet gelukt, aangezien ze geen mastercard accepteren....oeps! Uiteindelijk via travelex geld kunnen pinnen. Nu maar hopen dat we in de rest van Zuid-Afrika wel gewoon kunnen pinnen, anders wordt het een hele goedkope vakantie ;) Daarna zoeken waar we de shuttle service naar het hotel konden vinden. Met hulp van een agent (die ons ook meteen vriendelijk vertelde dat hij niet met ons mee kon gaan en we vooral door moesten lopen en buiten niet in moesten gaan op de hulp die we kregen aangeboden) zijn we naar de shuttle service gelopen. Na enkele minuten kwam het busje en waren we binnen 5 minuten bij ons hotel. We hebben echt een hele grote luxe kamer, ik zeg een goed begin van onze vakantie!!