Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Robenfrancis - WaarBenJij.nu Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Robenfrancis - WaarBenJij.nu

Kota Kinabalu

15 September 2014 | Maleisië, Kota Kinabalu

Onze tijd in Tabin Wildlife Resort zit erop. Tijd om uit te checken. Nog een laatste videopresentatie over Sabah en we krijgen een Mud Vulcano certificate. Dit is een certificaat met daarop een handafdruk met de modder uit de vulkaan. Na de lunch worden we weer terug gebracht naar Lahad Datu. Vanaf hier vliegen we naar Kota Kinabalu. De luchthaven is er één uit de serie The Flying Doctors. Het is 1 landingsbaan en een klein gebouw met een groot hek eromheen. We vliegen met een soort Fokker 50 propellervliegtuig. De reis verloopt voorspoedig. Binnen het uur landen we op de luchthaven van Kota Kinabalu, de hoofdstad van Sabah de noordelijke provincie van Borneo. We gaan met de bus naar ons hotel toe. Het Horizon hotel maakt onze verwachtingen waar. Een lekker luxe hotel, kamer op de 10e verdieping met zeezicht, 2 grote bedden en een extra large douchecabine met stortdouche. Het tapijt in de gang is een beetje apart, want je wordt er nuchter al draaierig van. Het hotel heeft een buitenzwembad op de 6e verdieping. Hier kunnen wij de komende 2 dagen wel vertoeven.

• 15 September 2014 - 20:47

Mam & Pap, Ziggy.:

Ha Frens & Rob,

Leuke foto's, en erg spannend allemaal.
    Het lijkt wel een avonturen film, maar lopen in het donker wetende dat er slangen in de buurt kunnen zijn! Jullie liever dan ik.

Geniet er maar van, want het is voorbij voor dat je er erg in hebt.

Groetjes.